SEO, ofwel zoekmachineoptimalisatie, gaat over het tweaken van je website om 'm beter vindbaar te maken voor de juiste zoekopdrachten. Met een slimme SEO-aanpak trek je meer bezoekers naar je site, en dat kan zorgen voor meer leads en verkopen.
Een SEO-audit checkt je website grondig om te zien waar je kunt verbeteren voor de beste SEO-resultaten. Dit betekent dat we naar de opbouw van je site, de inhoud, je links, en meer gaan kijken.
On-page SEO gaat over aanpassingen die je direct op je site kunt doen, zoals het verbeteren van je content en het sleutelen aan meta-tags. Off-page SEO daarentegen heeft alles te maken met wat je buiten je site doet, zoals linkjes verzamelen en marketing op social media.
We zorgen elke maand voor een update over je voortgang en je krijgt toegang tot je eigen dashboard. Zo kun je in real-time zien hoe goed je SEO-inspanningen het doen.
SEO is echt iets voor de lange termijn. De meeste bedrijven merken grote verbeteringen na zo'n 3 tot 6 maanden, maar dit kan wel schommelen. Dat hangt af van hoe je website er nu voor staat en hoe fel de competitie in je branche is.
Ja, je kunt prima zelf aan de basis SEO werken, maar als je echt de diepte in wilt met complexe strategieën en technieken, dan is het slim om samen te werken met een gespecialiseerd SEO-bureau zoals Rankhub.nl voor de beste resultaten.
Bij Rankhub.nl hebben we een deal voor je: als je na drie maanden geen verbetering in je verkeer ziet, krijg je gewoon je geld terug.
Ja, met lokale SEO werk je aan je zichtbaarheid in de lokale zoekresultaten, terwijl je met internationale SEO je zichtbaarheid over verschillende plekken wereldwijd probeert te boosten. De aanpak verschilt afhankelijk van je doelgroep.
Zet vandaag nog de stap naar topresultaten in Google.
Start Vandaag